Kübizmm

Kübizmm
@kkayra
Yüreğine, acı korkusunun, acının kendisinden de kötü birşey olduğunu söyle. Düşlerinin peşinde olduğu sürece hiçbir yürek kesinlikle acı çekmez. Çünkü araştırmanın her anı, Tanrı ve sonsuzluk ile karşılaşma anıdır.
Sayfa 153·Kitabı okudu
Reklam
Her zaman şimdide yaşamayı başarabilirsen mutlu bir insan olursun; çünkü hayat, yaşamakta olduğumuz andan ibarettir ve sadece budur.
Sayfa 106·Kitabı okudu
Evren, herkesin anlayabileceği bir dilde var olmuştur, ama insanlar unutmuştur bu dili.
Sayfa 90·Kitabı okudu
Sözcüklerin ötesinde bir dil var, sözcüklere gereksinim duymayan bu dili çözümlemeyi öğrenmeyi başarırsam, dünyayı kavramayı başaracağım.
Sayfa 60·Kitabı okudu
İnsanlar yaşama nedenlerini pek çabuk öğreniyorlar. Belki de gene aynı nedenle hemen pes ediyorlar.
Sayfa 41·Kitabı okudu