Kitap az önce bitti. Çok beğendiğimi söylememde fayda var kesinlikle. Kurguyu baya beğendim arkadaşlar. Karakterleri de beğendim. Matthew… çok hoşuma gitti davranışları yaaaaa. Yiycem e. Neyse karakter bakımından yoğun, cadılar,iblisler,vampirler,insanlar var. Yani kitapla ilgili olumsuz bi düşüncem yok fakat 670 sayfa ve çok yavaş ilerliyor benim için tek problem buydu. Ve aşk yoğunluklu bir fantastik. Okuyun kığz.
Serideki açık ara en iyisiydi. O karanlık hava ve çizimlerin hoşluğu, hikaye akışı bayıldım. Çizgi roman versiyonunda favorim bu oldu fakat kitap versiyonunda catwoman daha iyiydi. Okuyun arladaşlarrrr…
Tam kafa dağıtmalık bir çizgi roman. Su gibi aktı gitti. 1 saatte okudum ama kitabını okurken daha çok zevk almıştım açıkcası. Serinin catwoman cizgi romanı daha iyiydi şimdilik .
Ağır bir Rs sendromuna girmiş bulunuyorum. Bir çizgi romanı dahi 1 haftada ancak okuyabildim. Kendine gel artık kızım… Bundan yıllar önce DC ikonlar serisini okudum kitap olarak ilerleyen zamanlarda çizgi roman olarak da basıldı, aklımda alıp okumak vardı ama şimdiye nasipmiş, ben baya zevk aldım ki Sarah yaaaaa. Nokta koysa okurum yeminle. Okuyun arkadaşlar güzeldi güzeeeğğğllkll
CatwomanSarah J. Maas · Epsilon Yayınevi · 202374 okunma
Ben bu seriyi sebepsiz bir şekilde seviyorum ya. Ki normalde bu tarz sevmem ama bu seri tam kafa dağıtmalık. Oku geç kafanı boşalt serisi. Karakterleri de sevdim kafa dağıtmak için bire bir. Yenür…