Ve şunu eklemek istiyorum ki kalbimizin gerçekten bir ölçüsü yok. Çok seviyoruz ,seviliyoruz. Bu sadece duygu olarak değil,sağlığımıza,dış görünümüşüze de yansıyan çok güçlü bir etken. O sebepten ki bu duyguyu hiç kaybetmeyeceğimiz,sonsuz olan Allah'a karşı duymalıyız. O'nun için sevmeli , O'nun için sevmemeliyiz .
Hayırlı geceler...