E....

E....
@klbim
...Kadın gökkuşağıydı, ama adam renk körüydü... Emir Duman❣︎
lise:)
istanbul:/
261 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Erkeğin de rahmi olsaydı,doğurabilseydi bu dünya daha çok mutlu bir dünya olurdu, Savaş falan olmazdı,kadın doğurduğu için yaşamın değerini biliyor, erkek yaşam değerini bilmiyor, "Öldürmeyi kahramanlık sanıyor." Haluk Bilginer
1000Kitap
Reklam
TECAVÜZ İNSANLIK SUÇUDUR.! ÖZGECAN'I UNUTMA..!!!
1000Kitap
yazık
"Eşeğe tecavüz edenin, kadın yoktu demesi."Çocuğa tecavüz edenin, "Şeytana uydum demesi"Açık giyinen kadına tecavüz eden hak eder diyen imamın camide suriyeli bir kadınla basılması, bu ülke batarsa öyle ekonomik krizden falan batmaz ahlaksızlıktan batar."
1000Kitap
"Ve balık aşık oldu okyanusa.
1000Kitap
Ne gemisi kaptan? Bizim dünyamız battı."
1000Kitap
Reklam