E....

E....
@klbim
...Kadın gökkuşağıydı, ama adam renk körüydü... Emir Duman❣︎
lise:)
istanbul:/
261 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Ben ölseydim, O belki ağlardı, Ama o ağlasaydı, Ben ölürdüm.🥀🌷 Özdemir Asaf
Şiir
Reklam
"Sen benim bir tanem değilsin, Sen benim kar tanemsin.. Emir Duman 💫☁️
İlişkiler
Şaka maka bi' yana. Seni kaybettim sonrada kendimi..🍂
1000Kitap
Erkeğin de rahmi olsaydı,doğurabilseydi bu dünya daha çok mutlu bir dünya olurdu, Savaş falan olmazdı,kadın doğurduğu için yaşamın değerini biliyor, erkek yaşam değerini bilmiyor, "Öldürmeyi kahramanlık sanıyor." Haluk Bilginer
1000Kitap
TECAVÜZ İNSANLIK SUÇUDUR.! ÖZGECAN'I UNUTMA..!!!
1000Kitap
Reklam