irem

"Keşke... Keşke ölsen. Ölsen ve senden kurtulsam," dedim. Kaşları kalktı ve hayal kırıklığına uğramış gibi baktı. Onunla aynı rüyayı görmek istediğime o kadar inanmıştı ki cevabım onu yıkmıştı. Yavaşça yutkunurken gözlerini kaçırdı. "Kötü adamlar da kırılır." "O hâlde iyi kadınları rahat bıraksınlar." "Neyse ki..." dedi doğrulurken. "İyi kadın değilsin."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Bana inanmanı istiyorum, Defne Karaca." Sana inanmak istiyorum, Asır Karahanlı. Değişebileceğine, kalbindeki insanlığı öldürüp içine yerleşen şeytanı yenebileceğine inanmak istiyorum.
“Onlara acıma çünkü onlar sana acımadılar.”
-“Biz bir savaştayız, birbirimizle savaşıyoruz.” -“O halde yenilgiyi kabul ediyorum, Defne Karaca.”