Bazen bazı şeylere göz yumamız onu kabülendiğimiz anlama gelmez sadece değer verdiğimiz için ses çıkarmıyorum ama içimizde yanan kor ateşi kimse bilemez uyumak isteriz düşünceler uyutmaz zordu gözünü kapatıp uykuya dalmak . Çünkü çıkmaz aklımızdan , bize yapılanı unutmak yeter dersin bitmesini istersin bitmez resmen kıvranırsın bitmesi için ama bazı şeylerin bitmesi için zamana ihtiyacım vardır...