Filiz ŞENGÜN

Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsani aptal kabul edersek kime akıllı diyeceğiz?:). Ama insanoğlu aptal olmazsa bile dehşetli nankördür. Nankörün nankörüdür. Hatta bana göre en uygunu, insanı iki ayaklı nankör bir mahluk diye tarif etmektir.
İnsan iki kez ölmez, birincisinden ise kaçış yoktur.
İnsanın yüreğindeki ateş parlak yanmıyorsa kurum bağlar içi.
İnsanoğlu elindeki sopayla kendine yumuşak vurur, derler...