Filiz ŞENGÜN

Ben gülmenin sevgiyi arttırdığına o günlerde inandım. İnsanlar birbirlerine gülüyorlarsa aralarında nefret, birbirleriyle gülüyorlarsa aralarında sevgi çoğalıyordu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Nerede olursanız olun, ölüm size ulaşır; sarp ve sağlam kalelerde olsanız bile!
Sanma şahım herkesi sen sadıkane yar olur Herkesi sen dost mu sandın belki ol ağyar olur Sadıkane belki ol alemde bir serdar olur Yar olur ağyar olur serdar olur dildar olur.
Sevgi bir dostluğun adı olmalıydı. Çıkarsız,kaygısız,umutsuz bir dostluğun adı... Yâr olmak ve bar olmamanın adı.
Bir şeyin haddi aşınca zıddına dönüştüğünü biliyordum.Mesela gözyaşı ve ağlama haddi aşarsa insan artık gülmeye başlar ...