gülizar kandemir

gülizar kandemir
@kndemr35
Zaman bir şekilde geçer ama yanında kimlerin kalacağına zaman değil sen karar verirsin...
Reklam
Otobüse biner binmez koltuğunu uyumaya konumlandıran insanları hiç bir zaman anlamamışımdir.koridor tarafından oturursa anlarım da, cam kenarında olan insan neden hemen uyumak ister ki? Yolu izleyip kaybettiği hayatının farkına varmaktan mı korkar? Yoksa hayatı uyuyarak mı geçirmek istiyordur.
Bernard Shaw'ın şöyle der; "Nasılsa inanmak istediklerine inanacaklar.O yüzden kendin ol."
"koparılan çiçeği suya koymak kadar gereksizdir kalbe sunulan özür"
Kitap Alıntısı

gülizar kandemir

, bir kitap okudu
8/10
·160 syf.·
2023 9. kitabı
Miraç Çağrı Aktaş
7/10 · 12,5bin okunma
Reklam