kobo gercekten mukemmel bir seymis kitap okuma hızımı inanılmaz arttırdı🙂‍↕️
Kobo
uzun süredir okuduğum kitapların listesini tutmak istiyordum ama çok zor gelmişti şimdilik okuduğumu hatırladıklarımı kaydettim umarım bundan sonra düzenli kaydetmeye başlayacağım.
1000Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Görülmemekle fark edilmemek aynı şey değildir." Kobo Abe, Kutu Adam
Bilgisi olan ?
Herkese selamlar. Deneyimini olan yardımcı olursa çok sevinirim. Arkadaşlar bir çoğumuzun bildiği ve yakındığı üzere, basılı kitap ücretleri gün geçtikçe ivmelenerek pahalı hale gelip, erişmek zor hale gelmiş durumda. Bu sebepten dolayı E-kitap okuyucu edinmek istiyorum. E-kitap konusunda herhangi bir deneyimim olmadı. Deneyimi olanlar yardımcı olabilir mi önerir misiniz ? 80-100 sayfa kitaplar bile ortalama ederinden çok pahalı duruma gelmiş halde. Geçenlerde BKM kitaptan 54 kitaplık sepet oluşturdum 4.500 liradan fazla ücret çıktı. Açıkçası 54 tane kitaba bu kadar vermek yerine bu tutarın 3 belki 5 katı daha verip e-kitap okuyucu almak daha mantıklı geldi. Tavsiye eder misiniz ?
1000Kitap
Eee kitap okumaları nasıl gidiyor
Kitaptap diye bir uygulama varmış..