Twitter falan bizden geçmiş ya...
Şaka yapıyorsun kimse anlamıyor, emoji koyuyorsun yine anlamıyor...
Bir gereksiz duyar kasmalar falan...
Canım 1000K ya, artık seni başka mecralarla aldatmayacağım.
Twitter falan bizden geçmiş ya...
Şaka yapıyorsun kimse anlamıyor, emoji koyuyorsun yine anlamıyor...
Bir gereksiz duyar kasmalar falan...
Canım 1000K ya, artık seni başka mecralarla aldatmayacağım.