Lise bitene kadar okumadıysanız daha sonrasında da okumanıza gerek yok. 13-14 yaşına kadar denk gelseydim belki bitirebilirdim. Maalesef bir yerden sonra dayanamadım.
Enver Paşa'nın bizzat kaleme aldığı bu hâtırat; doğumundan Birinci Meşrutiyet'in ilânına kadar olan süreci kapsayan kıymetli bir eserdir. Tarihe ilgi duyanlar için temel bir kaynak niteliğindedir.