"Nelerden korktuğumuzu, neleri gösterdiğimizi, neleri sevdiğimizi, neleri sevmediğimizi belirlemişiz. Bu sınırların dışına çıkarsak yanlış bir şey yapacakmışız gibi hissediyoruz. Kendimize "Ben" adında bir hapishanede yapmışız, bir türlü tahliye olamıyoruz Osman."