"aslında başka şeyler hayal etmiştim ama .. olsun, var mı öyle pat diye hayale ulaşmak. neler yaşadım ne insanlar tanıdım, çoğunu unutmuş olsam da unutuşun bile bir cazibesi var bence. insan biraz da zamanın içinde süzülmeli, iyi ve kötü anıları birbirine karışıp belirsizleşmeli ve silinip gitmeli. silinmeyecek olanlarda var tabi, onlar da zamana bir çentik atmak."