a

Anladım ki...

1 üye
Takip
AnLadım........
Sen susabildiğin kadar sus, Ben anlayacağımı çoktan anladım. Sakladığın herşey sende kalsın, Sende zerre olmadığımı sustuğunda anladım. Hiç olduğumu arkana dönüp bakmadan gittiğinde, Ayaklarının altında kaldığımda anladım. Duygularımı yağmalayıp terkettiğin gün, Yüreğimi sökmeyi başardığında anladım. Sözümün, sevdamın kalbine hükümsüz olduğunu, İçin sızlamadan beni yalnızlığa ittiğinde anladım. Hani sğınacak yuvamdı ya gönlün, O gönülde sevdadan tek bir iz görmediğimde anladım. Sende silinmiş bir suretten ibaret olduğumu, Yıldızların bile göğümde kaybolduğunda anladım. Senin gülüşün başka bir göze düşerken, Yağan yağmur üzerime mermi gibi yağdığında anladım. Ben sende tek seferlik bir yolcuymuşum, Sana yazdıklarıma gözünü kapattığında anladım, Ben bir hayali özümde büyütmüşüm, Seni başkalarına metiyeler dizdiğinde anladım. Tutunacak dalımın olmadığını, Sabır çeke çeke gözyaşlarına boğulduğumda anladım. Şimdi benim anladıklarımı sende anla! Sağır kulağa söz, kör göze tebessüm, Duygusuz gönüle aşk işlemezmiş. Çok iyi anladım...
Anladım ki...
Kimse ev değildir
Anladım ki...
Reklam
S! Zira şu kadarını olsun anlamış bulunuyorum: İnsan sinip kaldıkça dehşete tahammül eder, fakat düşünmeye kalkıştı mı, onu öldürür bu dehşet.
Anladım ki...
Kendime Düşünceler
. Bazen hiç bir tümce, hiç bir şiir ve hiç bir kelime karşılığını asla ve kat'a bulamaz. Neden diye hiç soru da sorulmaz. Çünkü böyledir bazı şeyler. Bazı şeylerin karşılığı yoktur. Bir daha hatırlamak istedim nedensizce... Klipteki eylemler bizlere şiirler, sözler, duyguların dilini, bu hayatın insana lütfettigi karşılıkları her haliyle güzel anlatıyor. Yeter!.. ... youtu.be/gEfW7EbmlDo
Anladım ki...
Kendime Düşünceler
. İnsan duygularının mizanselinde neden eksilir ki ? ... youtu.be/p-5cJ1-PSwA
Anladım ki...