Kendimi, bir yere ait hissedemiyorum. İlk başta çok zevk alıyorum ama sonra istemsiz soğuyorum. Konuşasım gelmiyor, mesajlara bakasım dahi gelmiyor. Tüm hayattan çekiyorum kendimi... Neden yapıyorum? Bilmiyorum. Ama olmasını istediğim şey bu değildi.