Merhaba, Cihan Çetinkayanın kalemiyle ilk kez tanışıyorum. Kitapta iki zıtlıktan bahsederken bende yazarın kaleminin iki zıttı arasinda kaldım. Kitap akıcı ve sürükleyici bir eser ancak yazar kendini cumleleri oluştururken fazla kasmıs hissi uyandırdı buda beni kitabı okurken rahatsız etti. Biraz cumle tasvirlerine Nazan Bekiroglu havasi katmak istemis gibi geldi. Ancak hikaye guzel ve okunmaya deger.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Artık her şey biraz daha zor sanki.
Mesela
♡ sevmek ve sevilmek,
♡ birine güvenmek,
♡ inanmak birine veya
♡ birinden uzak durmak
ne kadar zor değil mi?
Kullukta bile sebat etmek zor!
Aramıza uçurumlar örüldü sanki.
Bunun farkındayım ve farkında olmak zor.