e

E.M.Cioran

0 üye
Takip
“Anlamıyorum, neden bu dünyada bir şeyler yapmamız gerekiyor; neden arkadaşlarımız, arzularımız, hayallerimiz ve umutlarımız olmak zorunda. Kuytu bir köşede inzivaya çekilip, dünyanın tüm gürültüsü ve kargaşasından uzakta kalmak, daha iyi olmaz mıydı?” Cioran
E.M.Cioran
The/End
Başkaları zamana düşer ; bense zamandan düştüm.
Sayfa 136·Kitabı okudu
E.M.Cioran
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Acı çekmek tamamen kendi olmaktır, dünyayla bir çakışmama haline erişmektir.
Sayfa 97·Kitabı okudu
E.M.Cioran
Özgür olmak, bir kader arayışından azat olmaktır.
Sayfa 81·Kitabı okudu
E.M.Cioran
Soluk aldığını bilenlerin vay haline; asıl da, insan olduğunu bilenlerin vay haline.
Sayfa 26·Kitabı okudu
E.M.Cioran