e

EvvelRefik BadelTarîk

1 üye
Takip
Ne güzel anlatılmış değil mi ?
"Bir çocuk diyelim ki; ibadetlerin layıkıyla yapıldığı, eşlerin birbirine nezaketle muamele ettiği, havasında muhabbet olan, yârenlik olan bir evde yetiştirildiğinde dışarıdaki dünya hengâmesi arasında çeşitli spirütüel boşluklara düşecek gibi olsa da dönüp dolaşıp yine o evde ruhunu dinlendirecektir." Gönül Sadâsı 🕊
EvvelRefik BadelTarîk
"Kimse kimseyi dinlemiyor Azizim... Dinleme sanatını ihya etmeliyiz. Derler ki, Ashab içinde âma vardır ancak sağır yoktur. Hakikat işitilendir, göz ise yanılır." Gönül Sadâsı 🕊
EvvelRefik BadelTarîk
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Evlerimiz bize yuva olmaktan çıkınca dünya da bize yurt olmaktan çıkıyor. Ocaklarımızda muhabbet tütmedikçe yersiz yurtsuz kalmaya devam edeceğiz." Gönül Sadâsı 🕊
EvvelRefik BadelTarîk
"Bir sözle, bir hareketle bazen de bir sükûtla sizi koruyan insanlar vardır." Gönül Sadâsı 🕊
EvvelRefik BadelTarîk
"Bilmek akılla, olmakla bulmak duygusal bir aşk ve nasiple gerçekleşir." Gönül Sadâsı 🕊
EvvelRefik BadelTarîk
"Bakamayacağınız bahçeye çiçek ekmeyin!" demişti şair...
EvvelRefik BadelTarîk