Ağlamak isteyip ağlayamadığım zaman yutkunamıyorum sonrasında boğaz ağrısı başlıyor ,burun akıntısı ..hastalanıyorum resmen..uzun zamandır da ağlayamadığımı, aslında içimden ağlamak gelmediğini,bunun beni gerginleştirdiğini,öfkeye ittiğini farkettim..kendi adıma anlıyorum ki ağlayamamak beni sertleştirip daha kırılgan yapıyor|
Bu durumun ne ile ilgisi olablir bulamıyorum|