g

Güzel bir tablo

0 üye
Takip
İnsan çoğu zaman bunu istemez miydi? Tablolarda gördüğü sevdiği resimlerin içinde kaybolmak...
Sayfa 42·Kitabı okudu
Güzel bir tablo
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şu görseli çok beğendim. Aşırı iç ısıtıcı durmuyor mu :)
Güzel bir tablo