Hikayelerim

5 üye
Takip
Kızıl Ağaç
Bazen gün umut edecek hiçbir şey olmadan başlar ve her şey giderek kötüleşir. Üstüne bir KASVET çöker. Hiç kimse seni anlamaz. Dünya sağır bir makinedir. Ne his vardır içinde ne de mantık. Bazen beklersin, beklersin, beklersin, beklersin, beklersin, beklersin, beklersin yine de hiçbir şey olmaz. O zaman tüm dertlerin bir anda aklına gelir. Tüm güzel şeyler yanından geçip gider. Felaketler KAÇINILMAZ gibi görünür. Bazen ne yapman gerektiğini BİLEMEZSİN ya da aslında KİM olduğunu veya NEREDE olduğunu. Ve gün başladığı gibi biteceğe benzer ama birdenbire karşına çıkıverir... Parlak ve hayat dolu, hep sebepsizce bekleyen şey... Tam da hayal ettiğin gibi. Shaun Tan
Hikayelerim