Mini mini birlerden üniversiteli gençlere giden evre..
Gittiğiniz yerde yüksek olan tek şey amfiyse bırakın olur mu geç olmadan..
Zira bir çoğunluk "elalem ne der" hatrına okuyor da hatırlatmak isterim, insan tek başına mutsuz oluyor. Hevesiniz kırılmasın ama doğru konularda ve enerjiniz hak ettiği yerde harcansın. Slayt okuyarak bitirmeyin sonra eczanede b12 verip duruyorum hastalara.. Kural bu sanki; biraz bipolar, sömürülmüş b12, heyecanı silinmiş gözler ve nedamet içinde kalp. Ha bi de aşık olun ama sonu güzel bitecekse, aksi halde Allah merhamet etsin, hele ki aynı sınıftaysanız..
Öyle baktım herkes polyanna, biraz konuşayım dedim