k

Kendi Halin’de

1 üye
Takip
keşke hüznün bir siması olsaydı.. içimizde sızı olarak hissetmek yerine elini tutup sırtını sıvazlayabilseydik.. her şey geçecek diyebilseydik..
Kendi Halin’de
Bazı mekânlar ve bekleyişler..
Kendi Halin’de
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Günü böyle kapatıyorum.. Fotoğraflar/ @_KendindenHallice_
Kendi Halin’de
Gitgide konuşmayı daha az sever olmuştu...
Sayfa 35 - Thekitap yayınları·Kitabı okudu
Kendi Halin’de