-ben mesela- çağdaşlarından daha yanlış anlaşılırlar ama daha iyi duyulurlar. Yani bizi kimse anlamaz. Bize otoritemizi kazandıran şey de budur işte.
Neden Bu Kadar Akıllıyım?Friedrich Nietzsche
-ben mesela- çağdaşlarından daha yanlış anlaşılırlar ama daha iyi duyulurlar. Yani bizi kimse anlamaz. Bize otoritemizi kazandıran şey de budur işte.
Neden Bu Kadar Akıllıyım?Friedrich Nietzsche