r

Rasim Özdenören

5 üye
Takip
Ben hep iyi günlere inanmışımdır.
Rasim Özdenören
"Birbirimize nasıl bakacağımızı bilmediğimiz için. Hiçbirimiz basit, yalınkat görmüyoruz kendimizi de, başkalarını da. Kendimizde ve onlarda olmayan nite­likleri yakıştırarak bakıyoruz. Sonra bir gün gerçekle karşılaşınca düş kırıklığı., bundan dağılıyoruz."
Sayfa 93·Kitabı okudu
Rasim Özdenören
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
" 'Seni nasıl tanıyabilirim öyleyse?' 'Bence bir insanı tanımanın bir tek yolu vardır, onu bitmiş kabul etmek. Onu artık yaşamıyor saymak, in­san ancak böyle bakınca onu olduğu gibi, tamamlan­mış olarak görebilir.' "
Sayfa 96·Kitabı okudu
Rasim Özdenören
"Yani herkes herşeye hazırdır: ibadete ve isyana."
Sayfa 73·Kitabı okudu
Rasim Özdenören
"Hiçbirimiz kendimize ait yerlerde ge­zinmiyoruz."
Sayfa 93·Kitabı okudu
Rasim Özdenören
"Oldukça karışıktı o, şüpheliydi., şüpheli olandan kaçınmalıydı."
Sayfa 68·Kitabı okudu
Rasim Özdenören