"Birbirimize nasıl bakacağımızı bilmediğimiz için. Hiçbirimiz basit, yalınkat görmüyoruz kendimizi de, başkalarını da. Kendimizde ve onlarda olmayan nitelikleri yakıştırarak bakıyoruz. Sonra bir gün gerçekle karşılaşınca düş kırıklığı., bundan dağılıyoruz."
"
'Seni nasıl tanıyabilirim öyleyse?'
'Bence bir insanı tanımanın bir tek yolu vardır, onu bitmiş kabul etmek. Onu artık yaşamıyor saymak, insan ancak böyle bakınca onu olduğu gibi, tamamlanmış olarak görebilir.'
"