s

Salih Bolat

0 üye
Takip
Salih Bolat
Hayli şaşarım hâlen.. Bir insanın solukları gidince, ismi de gidiyor... Adı Salih değil, cenaze oluyor mesela. Biz hatırlayacağız, Kendi şiirleriyle toprağa verdiğimiz Salih Hocamızı.. Bize ögrettikleriyle.. güzel cumartesi akşamı sohbetlerimizle, Ruhuna kazınmış sonsuz nezaketiyle.. Yazdıklarıyla.. tüm güzel izleriyle.. Ve güzel şiirleriyle... Yattığın yer incitmesin, mekanın cennet olsun öğretmenim.. Seni çok özleyeceğiz gerçekten 🖤🙏🏻
Salih Bolat
demek kırk üç yıl önce doğdum zakkumlarla çevrili bir hayatta ışığın peşinden koştum, terk ettim geceyi yakalandım, anıların ördüğü ağlara. yoksul ve güzel bir çocukluk umutsuz ve yaralı bir gençlik mutlu-mutsuz geçen bir evlilik bıraktım geride kırgın bir kadın, "su yüzlü" bir oğul para kazanmak dururken, şiir yazmamın hesabını verdim yıllarca. üç darbe yaşadım, asker bir milletin çocuğuyum ya yüzde doksan dokuzu müslüman bir toplumda yüzde bire güvenmeyen bir devletin yasalanıyla iyi bir yurttaş olmaya çalışıyorum hâlâ. demek kırk üç yıl önce doğdum "insan doğarken, aşkta ve ünde yalnızdır" diyor çok sevdiğim yunan şair ritsos ben yalnızlığın neresindeyim, bu söz doğruysa?
Salih Bolat