s

SFAG

1 üye
Takip
Ay ve yıldızlar, etrafında çepeçevre Bir ihanet yanılgısı, bulutlar örtünce Yapayalnız ay, sanar söndü yıldızlar Hiçlik şarkısı söylemeye başlar Önce parlar biri usulca Sonra iki, üç… Utanır ay inançsızlığına Tutuşur, tutuşur da yanar İkinci devrin başlangıcı, güneş…
SFAG
Bazen insan öyle odaklanır ki yapmaya, tek amacı yapmak olur. Ne tamamıyla bakar olaya ne de doğru yolun ne olduğuna. Halbuki biraz uzaktan baksa görecektir doğrusunu. Yapamadığını zannederken yapması gereken tek şey bütüne odaklanmasıdır.
SFAG
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
#SFAG
Yüzüme çarpan yağmur damlaları karışırken gözyaşlarıma, fırtınalar şiddetleniyordu içimde. Ufak bir çocuğun kaybolan uçurtması gibi süzülüyordu ruhum meçhulde, amansız bir şimşek lime lime ediyordu parçalarımı. Ruhum olamazdı artık yekpare. Ama sorun olmazdı kimseye, unutulurdu zaten kaybolan uçurtmalar.. Mezarlığı olurdu gökyüzü tüm uçurtmaların.. Bulutlar ağlardı hüzünle, siyaha bürünürdü mavi..
SFAG
#SFAG
Şimdi hayatımın arka planında çalar bir hüzünlü şarkı, kimse duymaz.. Gözümden düşen her bir gözyaşı, önceki gözyaşının arkasından yol alır kurutmadan.. Ruhumun içten içe haykırışları yankılanır zihnimin içinde. Kaybederken aklımda hakimiyetimi, kilitlenir dilim.. Zihnimdeki çığlıklar düğüm düğüm olur boğazımda, verdiğim nefese bile değemez hissettiklerim. Biri gelir o an, hafif bir tebessüm eder dudaklarım istemsizce.. Korkar mı aciz görünmekten, yoksa geçiştirici kelimeler duymaktan mı bıkmıştır kulaklarım? Neden geçmez bu yorgunluk, niye dinmez bu kalbimdeki ağrı? Bitecek diye ne diye kandırırız kendimizi, her gecenin bir sabahı varsa, her sabahın da bir gecesi olmaz mı?
SFAG
#SFAG
Kulaklarımda yankılanıyor o ses.. Kaybediyorum kendimi.. Korku sarıyor bedenimi.. İyiyim diye kandıramıyorum kendimi, herkese inandırdığım gibi.. olmuyor.. Bir kelimenin her harfine sıkışıp kalıyorum.. Tükeniyorum, gülemiyorum, git gide yok oluyorum.. Kayboluyorum..
SFAG
#SFAG
Kimisi beyaz kalem gibidir, iyi günde de yanında olur kötü günde de ama sen sadece kara günde farkına varırsın, kimisi fosforlu kalem gibidir hayatının önemli yerlerini hatırlatır sana, kimisi uçlu kalem gibidir içini doldurmazsan yazmaz,yanında olmaz, kimisi silgi gibidir hayatına girdi mi yanlışlarını bir bir siler, kimisi beyaz çizgisiz sayfa gibidir bembeyaz ama kimisi de çizgisiz kağıtta yazamayan birinin kurşun kalemidir yamuk yazısıyla hayatına iyi ve kötü şeyler yazar, kimisi de tükenmez kalem gibidir, adı ne kadar tükenmez olsada her seferinde tükenir...
SFAG