s

Sizce?

1 üye
Takip
Sizce Hangisi ? ? ?
Çay mı ? Kahve mi ? Yorumlara yazalımm 🫖 - ☕
Sizce?
Üşenmek mi, Yoksa İstememek mi?
Başarı ve Tembellik Arasındaki İnce Çizgi: Üşenmek mi, Yoksa İstememek mi? Günümüzde birçok insan, başarıya giden yolda karşılaştıkları zorluklara karşı koyabilmek için sürekli bir mücadele içindedir. Ancak, bazıları için bu mücadele, sadece tembellik veya üşengeçlikten kaynaklanmaz; aksine, içsel bir isteksizlik veya ilgi eksikliği söz konusudur. İşte burada, üşenmek ile istememek arasındaki ince çizgiyi çekmek önem kazanıyor. Üşenmek, genellikle kolay yolu seçmekle ilişkilendirilir. Örneğin, bir öğrenci, ders çalışmaktan kaçınarak televizyon izlemeyi tercih edebilir. Bu durumda, motivasyon eksikliği veya tembellik etken olabilir. Ancak, aynı öğrenci, matematik dersini sevmiyor olabilir ve bu nedenle ders çalışmaya isteksiz olabilir. Burada, üşengeçlik değil, daha çok bir tercih meselesi söz konusudur. Eğitim sistemimizde, genellikle üşenmenin önüne geçmek için disiplin ve motivasyon üzerinde durulurken, öğrencilerin gerçek ilgi alanlarına odaklanması ve onları motive edecek alanlara yönlendirilmesi ihmal edilir. Öğrencilerin sadece üşendikleri için değil, aynı zamanda gerçekten istemedikleri için de başarısız olabileceği gerçeği göz ardı edilir. Bu noktada, eğitim sistemimizin öğrencilerin ilgi alanlarını keşfetmelerine ve bu doğrultuda motive olmalarına daha fazla odaklanması gerekmektedir. Başarıyı sadece tembellikle mücadele ederek değil, aynı zamanda gerçek istek ve tutkuyla hareket ederek elde etmek mümkündür. Bu nedenle, üşenmek ile istememek arasındaki farkı anlamak, başarıya giden yolculukta önemli bir adımdır. R. Büşra Akın
Sizce?
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Şair "Ne içindeyim zamanın ne de büsbütün dışında" derken Panenteizm'den mi esinlenmiştir?
Sizce?
Sevgili arkadaşlar, Aşkın, sevginin, kavuşamamanın zorluğunu anlatan kısa ve öz bir hikaye yazmak istiyorum sizce yazmalı mıyım? Düşüncelerinizi bekliyorum...
Sizce?
Elektronik teknolojiler, erkekler ve kadınlar, çocuklar ve yetişkinler arasındaki sınırları da belirsizleştiriyor. Bu grupları birbirinden ayıran sınırlar silindikçe, her bir grup diğeri gibi davranmaya başlıyor.
Sizce?