İnsanın içinde sonsuza kadar yaşayacağı düşüncesini oluşturan garip bir program var; cenazeler geçer gözünün önünden, mezarlıkları görür, sevdiklerini toprağa verir buna rağmen kendisini hep yaşayacakmış gibi düşünür, bu nedenle sonsuz yaşamında kendisine gerekecekmiş gibi düşündüğü sonsuz varlık sahibi olmak ister. Şu an dünyanın neresinde olursa olsun yasayan herkes 200 yıl sonra yok; bu kadar basit her şey..