s

Susam Sokağı

1 üye
Takip
Susam Sokağı
"- Çok mutsuzum Edi. - Neden? - Çünkü büyüdük."
Susam Sokağı
–Çok mutsuzum Edi. –Neden Büdü? –Çünkü, galiba büyüdük ...
Susam Sokağı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
- Çok mutsuzum edi. +Neden? - Çünkü büyüdük.
Susam Sokağı
-Çok mutsuzum Edi. -Neden? -Çünkü büyüdük.
Susam Sokağı