Arı ve karınca kolonileri hep merakımı cezbetse de iğrenme düzeyinde bir korku ya da tedirginlik de salar içime... okurken kovanın içinde olmak kurgusal da olsa arı gözüyle yaşamı deneyimlemek güzeldi. Sıktığı, ilerlemediği yerler de oldu merakla heyecanla sayfaları ardı ardına çevirdiğimde... Bir kovan arının öyküsüyle verdiği bir olma mesajı gibi alttan alta hissedilen metinler de güzeldi. Okunabilir ama herkese hitap etmeyecektir, yarım bırakılmasındansa hiç başlanmadan kalmasının daha isabetli olacağı fikrindeyim.