Saygıdeğer otomobil sürücüleri,
Tüm yollar sizin,
Tüm geçiş üstünlükleri sizin,
Tüm kavşaklar sizin için yapıldı,
Biz ışıkta bile en sağda kenara sinip
Öylece durmalıyız!
Biz motorlu taşıt değiliz çünkü!
Trafikte de seyretmiyoruz zaten,
Siz takılın öyle ya!
Sizin tampon, çamurluk falan değişiyor da
Bizim insani yedek parça işleri sıkıntılı oluyor!?!?
Gözünüz yok mu?
Görün, bi' zahmet!