En büyük hatam çabuk inanıp haketmediği değeri vermemdi.
Ne çabuk bağlanıyor insan ya da ben öyleyim bilmiyorum. Belki o şarkı çalınca aklına bile gelmeyeceğim ama ben seni hala unutamadım. Olmuyor işte öyle hemen. Beceremiyorum ben, unutamıyorum, hala bıraktığın yerde bıraktığın gibi yıkığım. Keşke bana da unutmayı öğretseydin belki o zaman unuturdum ya da unutmuş gibi yapardım. Ama sen sadece gittin , sadece...