Son 50 sayfa olmasa 8,5 dan 9 bile alabilecek,yaz dizisi kıvamında,çerez tadında güzel bir kitaptı. Ama gerçekten son 50 sayfa zorlama,saçma,kasma olmuş.
Yaz dizisi tadında ama başrolün kadın olduğu; hoş, tatlı, romantikimsi, çerez tadında bir kitap ama efsane değil. Kafa dağıtmak için tavsiye ederim. Ben dinledim fakat açıkçası yazarın Kendi sesiyle seslendirmesinden çok da hoşlanmadım Keşke daha profesyonel birisi seslendirseydi