y

Yol Bitti

0 üye
Takip
Artık hiçbir şeyin değişmesine imkan yok...
Yol Bitti
Çok dayanırım,savaşırım.Öyle çok savaşırım ki vazgeçemeyeceğime inanırsınız.Ama bir gün gelir karşıma otursanız, ağlasanız,bağırıp çağırsanız duymam.Kahve uzatsanız görmem,kalkıp çarpsam yanmam,acınızı bile duymam.Ben komple silerim,kafamdan yeryüzünden gözümün önünden silerim...
Yol Bitti
Reklam
Beyhude çırpınışlar,
"Karşılıklı olmadığında savaş bile istila sayılıyor. Tek taraflı mücadele diye bir şey olmadığını zamanla da olsa insan anlıyor. Her defasında ilk adımı atan olup, hiçbir dönüş alamıyorsanız; yürünecek yolu tek başına tamamlamanın vakti gelmiş demektir."
Yol Bitti