Ne yaparsan yap bir şeyler hep eksik kalacak.
Dünyanın bir yerlerinde mutluluk ve acı her zaman var olmaya devam edecek.
İnsanlık var oldukça...
Koca kâinatta bu varoluş ve yok oluşun acısını çeken bir tek biz miyiz?
Bu bana insanlığın evrenin zararsız bir virüsü olduğunu düşündürüyor.
Canlılığın hastalığı yarı canlı bir virüs.
Cansızlığın hastalığı yarı canlı bir insan.
Neden yarı canlı diyorum?
Çünkü yaptığımız bazı şeylere bilincimiz değil, kanunlar karar veriyor.
Kaos düzeni, düzen kaosu oluşturuyor.
Doğa kanunları sayısız olayı, sayısız olay bir noktada örüntüleri meydana getiriyor.
Hayatta kalmak için birbirini yiyen hayvanlar ekolojik dengeyi oluşturuyor.
Bu farkındalık seni üzmesin.
Doğada her şey iç içe oluyor.
Ve yaşadığın sürece çektiğin acılar seni öldürmüyor.
Ve düşünebildiğin sürece hissedebildiğini, hissedebildiğin şeyleri evrenin bir virüsü gibi eşsiz şekilde düşünebildiğini biliyorsun.
meriskep