Koray

Koray
@koraystopher
Rüyamda bir çiçek karanlıkta kalmıştı ve ben, güneşi getirmenin ona yetmeyeceğini anladım. Ehli Sünnet
Allah insanı iddiasından vurur..
Reklam
Allah her insana en az bir özel kabiliyet vermiştir. 'Bende hiç kabiliyet yok' diyen Allah'a buhtan eder. O kabiliyeti keşfedelim, geliştirelim hayır yolda kullanalım. Çünkü kişinin kabiliyeti onun Allah'a giden yoludur.
Yalnız insan merdivendir Hiçbir yere ulaşmayan Sürülür yabancı diye Dayandığı kapılardan
Dinleyeni olmadığında değil, anlayanı olmadığında sessizleşir insan.
Ne yaparsan yap bir şeyler hep eksik kalacak. Dünyanın bir yerlerinde mutluluk ve acı her zaman var olmaya devam edecek. İnsanlık var oldukça... Koca kâinatta bu varoluş ve yok oluşun acısını çeken bir tek biz miyiz? Bu bana insanlığın evrenin zararsız bir virüsü olduğunu düşündürüyor. Canlılığın hastalığı yarı canlı bir virüs. Cansızlığın hastalığı yarı canlı bir insan. Neden yarı canlı diyorum? Çünkü yaptığımız bazı şeylere bilincimiz değil, kanunlar karar veriyor. Kaos düzeni, düzen kaosu oluşturuyor. Doğa kanunları sayısız olayı, sayısız olay bir noktada örüntüleri meydana getiriyor. Hayatta kalmak için birbirini yiyen hayvanlar ekolojik dengeyi oluşturuyor. Bu farkındalık seni üzmesin. Doğada her şey iç içe oluyor. Ve yaşadığın sürece çektiğin acılar seni öldürmüyor. Ve düşünebildiğin sürece hissedebildiğini, hissedebildiğin şeyleri evrenin bir virüsü gibi eşsiz şekilde düşünebildiğini biliyorsun. meriskep
Reklam