Biri saksımızı çiğneyip gitti
Biri duvarları yıktı ,biri camları kırdı
Fırtına gelip aramıza serildi
Biri milyon kere çoğaltıp hüzünleri
Herşeyi kötüledi , bizi yaraladı…
Biri şarabımızı döktü soğanımızı çaldı
Biri hiç yoktan vurdu kafeste kuşumuzu !
Dedim ya cigerim yanıyor yüreğim kanıyor
Göğsüm daralıyor yüreğim kanıyor
Olmasaydı olmasaydı sonumuz böyle
Hayatımda yalnız o vardı .Gözümü kapadığım zaman onu ,açtığım zaman onu ,uyuduğum zaman onu ,uyandığım zaman onu görüyordum .
Halbuki :
Ben onun için bir hiçtim gelmiş ve geçmiş birisi …