kerem ozbilici

kerem ozbilici
@kozbilici
Dostoyevski okudum, o gün bugündür huzurum yoktur.
Yaşamaya devam etmeye ne dersiniz, Wandergood?
Sayfa 100·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Peki söylesenize, hürriyet arzusu sizce bir günah mıdır, fazilet mi?
Sayfa 57·Kitabı okudu
Ama artık çocuk değilsiniz, değil mi?Unutun her şeyi. Geride bırakabilmesi, insanın en mucizevi kabiliyetidir, biliyor musunuz?
Sayfa 54·Kitabı okudu
haklısınız Bay Wandergood, herkesin bir fiyatı vardır.
Sayfa 33·Kitabı okudu
Düşünmek kendi başına yetersizdir, düşünceleri sözcüklere dökmedikçe tam bir duruluk, açıklık, kesinlik kazanamazlar.
Sayfa 3·Kitabı okudu