“İnsan, bu dünyaya önce kalbiyle gönderilmiştir. Ana rahmine düşen bebeğin ilk önce kalbi oluşur, insanın ilk sesi kalbinin sesidir. Daha sonra bebeğin beyni oluşur. İnsan dünyaya geldiğinde kalbi olabilecek en mükemmel hâldedir, en saf, en temiz; o daha sonra bozulmaya başlar. Beyin ise tam tersi; önce zayıf hâldedir, kişi onu geliştirir. Allah’ın yaratma şekli bize şunu söylüyor: Var olmamız için ilk şart kalbin olması, kalbin oluşması. Kalp, yani yürek...”