kerem

kerem
@kqrem
kendimden özür diliyorum.
gece sessizliği tükenmişliğe iyi geliyor…
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İşin en aşağılık tarafı şu ki yavrum, galiba yalnızlığa alışıyorum. Nazım Hikmet Ran
Belki de her şeyi kabullenip hayatı akışına bırakmak lazım. Zorlamak bazen çözüm değildir. Ve zorla olan hiçbir şey güzel değildir. Lev Tolstoy
uyuyorum, belki rüyamda seni görürüm diye…
ne hasta bekler sabahı, ne taze ölüyü mezar ne de şeytan bir günahı seni beklediğim kadar. geçti, istemem gelmeni yokluğunda buldum seni; bırak vehmimde gölgeni Gelme, artık neye yarar?.. Necip Fazıl Kısakürek