Yalnız kaldıysan , kalkıp pencerenden bir bak
Güneş açmış mı , yağmur düşmüş mü
Dön bak dünyaya
Herkes gitmişse , sakince arkana dön bir bak
Dostun kalmış mı , aşkın solmuş mu
Dön bak dünyaya , dön bak dünyaya
Üzülmek korkmak endişelenmek yok Allah bizimledir ve biz İnanıyoruz inanıyorsak üstünüz ve mutlak galibiz kardeşlerim.
Ey Dünya sakın birşeyler olur mu diye bekleyip durma burası mısır değil ve hiçbir zamanda olmayacak...
peygamberefendimizinummetiÜzülme Allah bizimle
Ey Türkiye bu Sancak İslama Çok hizmet etmiş ediyor ve Kıyamete Kadarda edecek Kefenlerle çıkılan bu yolda bu sancak Rahat dalgalanana kadar bize Rahat yok Kardeşlerim...
Dışarda bir şey olurmu korkusuyla sakın ürkekliğe düşüp vazifenizde Fütur getirip Zillete düşmeyin Bediüzzamanın dediği gibi "ZİLLETLE YAŞAMAYI İZZETLE ÖLÜME TERCİH EDİYORUM" Amenna ve saddakna ☝️