📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
1984’e birkaç sayfa sonra tahammül edemeyip fırlatan ben bu kitabı soluksuz okudum, şaşkınım. Hem de binbir zorluğa rağmen. Noktalama işaretleri kıtlığına alışmam cidden zamanımı aldı ama başardım. Karakterlerin isimsiz olması dikkat çekici. Hikaye basık ve iç karartan bir hastanede geçiyor olabilir ama yaşananların zihinde açtığı kapılar, yaptırdığı içsel hesaplaşmalar ve sosyolojik sorgulamalar çok keyifli. Bu kitap, insanlığın büyük bir çoğunluğunun elinden geçerse dışarıda çok şey değişir gibi geliyor. En çok da bu yüzden okunmalı.