Bager

"Em kurdîn. Zimanê me kurdî ye û welatê me jî Kurdistanê ye. Bijî Kurdistan."
Kurdî
DILBIRÎNIM... isimli okura yanıt verildi
Bager
✌✌
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
kendimi tanitiyom ; 14 yasindayim 23 haziran 15 girecem boyum=172 olmuş en sevdigim emoji genelikle bunları kullanırım=😅😊🤗 liseye gidicem erkekle ve kızlarla konusmayı seviyom ama boş konusmaları sevmiyom sevgilim var kilo 48 hep mutluyum merakcıyım ankaralıyım su an istanbuldayım ingirterece ,italyaca ,korece ,japonca ve almanca biliyom
Bager isimli okura yanıt verildi
Bager
Bir şey yap dediğimi hatırlamıyorum.
kendimi tanitiyom ; 14 yasindayim 23 haziran 15 girecem boyum=172 olmuş en sevdigim emoji genelikle bunları kullanırım=😅😊🤗 liseye gidicem erkekle ve kızlarla konusmayı seviyom ama boş konusmaları sevmiyom sevgilim var kilo 48 hep mutluyum merakcıyım ankaralıyım su an istanbuldayım ingirterece ,italyaca ,korece ,japonca ve almanca biliyom
Bager isimli okura yanıt verildi
Bager
Eyvallah
kendimi tanitiyom ; 14 yasindayim 23 haziran 15 girecem boyum=172 olmuş en sevdigim emoji genelikle bunları kullanırım=😅😊🤗 liseye gidicem erkekle ve kızlarla konusmayı seviyom ama boş konusmaları sevmiyom sevgilim var kilo 48 hep mutluyum merakcıyım ankaralıyım su an istanbuldayım ingirterece ,italyaca ,korece ,japonca ve almanca biliyom
Bager
Kızı eleştirenler, görmezden gelebilirsiniz. Biri "kitap okumadığın o kadar belli ki" demiş ama emin ol senin kitap okumadığın da belli. Okuyorsanız da bununla övünmemelisiniz. Kızı bu kadar eleştirince size bir katkısı olmuyor. Ergen demişsiniz, sizin bu kızdan bir farkınız yok. Sessize alın, görmezden gelin ne yapıyorsanız yapın lakin millete karışmayın, küçük düşen siz oluyorsunuz.