özge

Uyandırsam annemi Uykusunun, en tatlı yerinde Sarılsam, doya doya Yaslasam başımı, göğsüne Elleriyle, okşasa saçlarımı Yaşlar düşse gözlerimden Islansa annemin yüreği Söner mi yüreğimde yanan Ayrılık ateşi? @mehmetbk17 🍁❄️
Şiir