Evet bugün oturduk konuştuk biraz
Onu sevmek istemiyorum, tanışma şeklimiz malum, yavşak olmama ihtimali yok yani.
Ama çok çabalıyor, çok uğraşıyor
Bugün çok gıcıksın dediğimde bile hemen dikilip özürler dilemeye başlıyor telaşlı gözlerle
Sakin ol champion yaa anana sövmedik tehdit etmedik ne bu telaş