hayır, kendi kendini sen çekip ayıracaksın, kimse sana yardım etmeyecek. kendi elinle sağ gözünü oyacaksın. kendi elinde sağ elini keseceksin. kendi yüreğini kendin deşeceksin.
bir sürgünün huzuru, bir günahkarın tövbe getirmesi hiçbir zaman başka bir insana bağlı olmamalıdır; çünkü insan denilen şey ölümlüdür. sonra, filozofların bile yanlış düşündüğü, dindarların bile kötülük yaptığı da görülmüştür. bir insan, ruhunun diriliği için hiçbir zaman başka bir insanoğluna güvenmemelidir.