Herşeyden önce güzel bir kitap. Ama bence kitabın ana kurgusu kitabın akıcılığından ve canlılığından daha iyi.
Bence yazar güzel bir edebi eserden ziyade derdini anlatmak istemiş. İnsana kendini sorular sorduran ve konunun bir sonraki durağından ziyade kendi sorularını düşündüren bir kitap.
Bence güzel. Ve bence yazar bizim günümüzde de kör olduğumuzu anlatmış, çağın körlüğünü biyolojik körlükten beyaz körlük olarak ayırmış. Aslında kitapta insanların başına gelen herşey günümüz medeni toplumunda da salgın körlük olmadanda yaşanıyor.
Gören kadın ise dünyayı anlayan mutsuz, çalışkan, duyarlı ve derin gerçeği anlayan bir grubu temsil ediyor.
Ve tabiki en başta dediğim gibi tüm bunlar Bence