Mesela Türkiye’de “seven insan kıskanır,” diye bir sevme biçimi var. Tabii kıskanabilirsin ama kıskanmıyor olman sevmediğin anlamına gelmez. Belki kaygılı değil,sağlıklı bağlanıyorsundur. Sevdiğinden de,sevildiğinden de eminsindir. Bu kadar kaygıyla aşk değil,kabus yaşanır ancak.